Dimensiune cladiri

Qord

Well-Known Member
Ar fi bine daca am putea sa vedem dimensiunile cladirilor cand tinem mouse-ul deasupra lor, ca sa ne ajute daca dorim reorganizari in oras
 

Popocatepetl

Well-Known Member
Mișcă omule clădirea cum am zis, ține de ea cu mouse-ul sau cu degetul și trage-o cum ai nevoie ca să vezi în spate.
 

Qord

Well-Known Member
Mișcă omule clădirea cum am zis, ține de ea cu mouse-ul sau cu degetul și trage-o cum ai nevoie ca să vezi în spate.
omulet, vezi ca nu sunt incepator, si dupa cum am zis, sunt situatii in care ai nevoie sa vezi dimensiunea unei cladiri, daca nu te-ai intalnit cu situatia, treaba ta. nu mai comenta aiurea
 

Popocatepetl

Well-Known Member
Pune rigla pe ecran atunci și măsoară dacă nu înțelegi. :)))
Nu ești începător, dar ai ochi de veteran...

Când muți
o clădire, în momentul în care o iei de pe locul de unde vrei să o muți, jocul îți pune pe toată imaginea o "grilă". Grila aia îți arată din câte pătrate e formată clădirea ta. Numără-le și afli "dimensiunea" clădirii. Când termini "mișcarea" (pui clădirea în altă parte sau o lași tot acolo) grila dispare.
 

Popocatepetl

Well-Known Member
Dacă ai "o clădire mai mare în fața spațiului respectiv", fă aceeași mișcare cu clădirea mai mare. Nu trebuie să o muți efectiv, doar să ții de ea și să o miști pe ecran ca să-ți eliberezi câmpul vizual, să vezi clădirea cealaltă și pătratele din grilă.
 

Qord

Well-Known Member
subiect inchis, nu ai cum cu voi. tocmai zic ca nu sunt incepator si imi explica el teoria chibritului. tipic romanesc, tot timpul trebuie contrazisa o idee sau o propunere. masoara tu cu rigla si numara tu patratele daca asa e mai bine in loc sa fie scris acolo exact.
 

Popocatepetl

Well-Known Member
... Uită-te în meniul de construcție. Ai dimensiunile acolo la fiecare clădire.

.. Dacă le ai de la eventuri, caută în forge wiki clădirea respectivă

... Sau scrie pe forum și așteaptă să-ți pice para mălăiață! :))))
 

dunbarton

Well-Known Member