[Guilda] Cavalerii Mesei Rotunde

DeletedUser

Guest
Salutare tuturor,

Odata cu update-ul acestei lumi si optiunii de a crea o guilda o sa se infiinteze si "Cavalerii Mesei Rotunde".

Ce semnifica? De unde acest nume?
Pe parcursul a 7 ani am jucat 2 jocuri dintre care unul l-am incheiat (WoW) si altul pe cale sa se termine (Triburile).
In WoW am avut cea mai de temut si unita Guilda iar pe triburi sunt conducator in tribul care va castiga lumea 8 probabil in cateva saptamani cu peste 2 miliarde de puncte.

-Cu ce m-am ales din WoW? cu niste prieteni cu care tin legatura si vorbesc foarte des chiar daca nu mai joc acest joc de peste 4 ani.
-Cu ce m-am ales din triburi? cu o multime de prieteni cu care acum ne vedem de 2 ori pe an ...in viata reala....facand iesiri la munte sau in diverse locuri din tara adunandu-ne cate 30.

Si ce credeti? sunt maniac sau obsedat de acest joc?
Nu, nici pe departe.
Am terminat o facultate, iar acum sunt inginer la o fabrica multinationala de injectoare si pompe de injectie.

Sunt aici ca sa va invat orice si sa ma invatati de toate.


Cine doreste ca dupa update sa se alature acestei Guilde puteti sa va puneti aici numele, sa imi dea mesaj privat sau mesaj pe joc.

Multumesc,
 

DeletedUser

Guest
Nume: DeadManWalking
Loc: 9
Puncte: 147.298
Epoca: Fier

Locul 1 are : 338.471

Mi'ar face o mare placere sa colaborez cu tine in acest joc, mult succes!
 

DeletedUser140

Guest
parerea mea e ca mai ai de invatat multe...esti incat tanar...dar ambitios sper...bvo tie....dar fiecare cu guilda lui....eu am jucat ani buni travian....si ikariam si triburile...dar aici ne baga un pic in ceata cu multe chestii...sper sa le rezolve
 

DeletedUser

Guest
da si io nu pot spune ca sunt lipsit de experienta.. am jucat triburile 2 ani de zile si ikariam cam o jumatate de an..
 

DeletedUser

Guest
Nume: Dv2Axonn
Loc: 1 (Dintre vecini mei) Nu stiu unde sa vad clasamentul global...
Puncte: 88.243
Epoca: Fier

Vreau sa ma bag in guilda ta
 

DeletedUser